Tekst łatwy do czytania

Nasza Fundacja


Ulica: Osiedle Przy Skrzyżowaniu Rzek 1a/6.

Miejscowość: Wągrowiec.

Opis miejsca

To jest blok w którym jest biuro Fundacji Więcej z życia.

Blok w którym jest biuro

To jest parking, znajduję się obok bloku w którym jest biuro fundacji.

Duży parking obok bloku

To jest wejście do bloku - dalsza perspektywa

Wejście do bloku

To jest wejście do bloku

Wejście do bloku drzwi z szybą

Po wejściu do bloku, idziesz w lewo i po prawej stronie jest wejście

klatka schodowa
Drzwi do biura

Prezes Fundacji – Robert Lorczyk

zdjęcie prezesa fundacji

O nas

Pomagamy osobom, które mają trudności z poruszaniem się.

Dziewczyna pomagająca przemieścić się osobie na wózku

Pomagamy rodzinom osób niepełnosprawnych.

Mężczyzna pomaga zmierzyc ciśnienie starszej kobiecie na wózku. Siedzą przy stole. Za nimi stoi młoda kobieta, trzymająca kubek

Pomagamy w kontaktach z innymi ludźmi.

na pierwszym planie: dwie starsze osoby rozmawiające ze sobą. Na drugim znajduje się planie kilka osób

Kto u nas pracuje?

W Fundacji pracują osoby z doświadczeniem:

Uczą innych, jak pomagać osobom z niepełnosprawnością.
Prowadzą projekty. Projekty pomagają osobom potrzebującym opieki.

Kobieta schodząca po schodach z niewidomym mężczyzną

Prowadzą szkolenia.

Grupa ludzi siedząca w sali. Patrzą na prezentację wyświetlaną na rzutniku

Przyczepa kempingowa

Mamy nową przyczepę kempingową dostosowaną dla osób na wózkach.

Duża, biała przyczepa kempingowa z rozłożonym podjazdem dla wózków

Pozwala nam podróżować po całej Polsce

  • grupowo,
  • z asystentem,
  • w wybrane przez nas ciekawe miejsca
Bus z przyczepą na kęmpingu

Napisz do nas

Pomagamy osobom, które mają trudności z poruszaniem się.

Pliki

Tekst łatwy do czytania.docx
Tekst łatwy do czytania.pdf

W celu zapewnienia optymalnej wygody korzystania z naszej strony, używamy plików cookie. Kontynuując przeglądanie, wyrażasz zgodę na naszą politykę prywatności.

Polityka prywatności